Inschrijven Dans Jaar 2012 – 2013

July 31st, 2012  |  Published in Turning Point Balletschool

Inschrijven Dans Jaar 2012 – 2013

De inschrijving zijn al begonnen voor het volgende dans seizoen herunterladen. Ben jij nog niet ingeschreven? Neem dan contact met ons! Inschrijvingen voor Klassiek Ballet, Hip Hip, Broadway Jazz, Kinderdans en meer is reeds mogelijk amazon fire tv stick 4k apps download. Dit kan via een mailtje of bezoek on op Zondag 2 September op de verenigingendag in Schilde op het plein voor het gemeentehuis tussen 13:00 en 17:00.

Dansen kan bij ons al vanaf de 2de kleuterklas en dit onder professionele begeleiding van een ware ex-ballerina downloaden fürs handy. Voor een volledige kalender kan je hier terecht op de lessenrooster pagina

Wil je iets meer dan kan jij bij ons ook terecht in de Company android facebook videos downloaden. Dansers vanaf 16 jaar kunnen zich hiervoor inschrijven om dan samen met ons verschillende voorstellingen en wedstrijden te bezoeken. Meer info op de Company news pagina popsa herunterladen.

Tags: , , , , , , , ,