De Company

May 13th, 2012  |  Published in Turning Point Balletschool, Voorstelling

Vanaf het volgende dans seizoen (2012-2013) starten wij bij Turning Point Balletschool Schilde met onze eigen company afdeling herunterladen. Wat houd dat in? Vanaf volgend seizoen zullen wij beginnen om enkele dans stukken te maken die we dan op verschillende plaatsen op zullen voeren. Dit kan bijvoorbeeld in een theater, tezamen met andere scholen, op wedstrijden of misschien wel eens een bezoekje wat verder weg in het buitenland here offline karten herunterladen. De company is voor dansers vanaf 16 jaar (het seizoen waarin je 16 wordt).

In de company kan je gratis mee dansen maar wel onder strikte voorwaarden herunterladen. Zo is de company afdeling enkel voor dansers die bij Turning Point Balletschool minstens 2x per week ballet volgen, zijn alle repetities verplicht en is het ook verplicht om aan de voorgelegde voorstellingen mee te werken skyp herunterladen kostenlos.

Inschrijven kan via mail op onze contact pagina. De lessenrooster kan je hier vinden movie maker windows 7 download kostenlos deutsch.

Tags: , , , , , , , , , , , ,