Make a Wish Resultaat (Update)

November 29th, 2011  |  Published in Ballet, Turning Point Balletschool, Video Clip

Er waren meer dan 120 dansertjes die op zondag 27 november mee zijn komen dansen voor Make a Wish pokemon fire red rom german for free. Een mooi resultaat dat er voor gezorgd heeft dat we een leuk bedrag aan de organisatie kunnen overschrijven. Na al het dans plezier konden we een mooie check van 2000 euro overhandigen soziogramm herunterladen. Dit gebeurde in het bijzijn van Mevrouw Burgemeester  van Schilde, Yolande Avontroodt en Gerard Eben, vrijwilliger van Make a Wish. Beiden waren aangenaam verrast van het bedrag en waren dan ook heel dankbaar aan iedereen die hierbij geholpen heeft herunterladen. Ook wij willen iedereen die op die dag aanwezig was nog even bedanken voor de inzet. Dank U aan alle helpende lesgevers, mama’s, papa’s, oma’s opa’s en kinderen lor herunterladen. En ook nog een hele grote dank U aan iedereen die is komen mee dansen. Zonder jullie was dit niet gelukt.

Bij de 2000 euro komen ook nog de inkomsten van de bar bij youtube videosen ss. Het volledige totaal dat we aan Make a Wish kunnen geven is dus nog een beetje groter geworden tot een fantastische eind totaal van 2420 euro. Make a Wish zal ons laten weten welk project ze hiermee gaan steunen avis rechnungskopieen. Meer over dit project zullen we later op de site vermelden.

Ook de Make a Wish sleutelhangers en beertjes deden het goed. Hier is ook nog eens 500 euro in het laatje gekomen kindle books from amazon.

Het was een prachtige dag en we mogen hier echt wel van een succes spreken. Daarom nogmaals dank aan iedereen!

Update: Met dank aan een extra sponsor hebben we het totaal bedrag nog kunnen verhogen naar 3420 euro herunterladen!

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,