Modern Hedendaagse Dans, Hip Hop, Video-Clip en Jazz Dans

August 25th, 2015  |  Published in Jazz Dans, Modern Hedendaagse Dans, Turning Point Balletschool, Video Clip

Ruud1Buiten klassiek ballet staan de volgende dansstijlen dit jaar op het programma; Net zoals vorig jaar is er Modern/Hedendaagse Dans en Hip Hop, maar vanaf dit jaar is er ook Video-Clip en Jazz Dans npo plusen.

Voor de lessen Video-Clip, Jazz Dans, Modern/Hedendaagse Dans en Hip Hop verwelkomen wij onze nieuwe lesgeven Ruud Saro.

Ruud danste onder ander bij het Koninklijk Ballet van Vlaanderen herunterladen kostenlos fürs handy.

Onderaan kan je zijn volledige biografie lezen

Ruud begon zijn professionele balletopleiding aan de Koninklijke Balletschool van Antwerpen op 11­jarige leeftijd herunterladen. Na de balletschool werd hij aangenomen als stagiair bij het Koninklijk Ballet van Vlaanderen onder leiding van Kathryn Bennets.
Een jaar later werd hij gepromoveerd tot corps de ballet herunterladen. Ook buiten België heeft Ruud opleidingen gevolgd in klassiek ballet, hedendaags en pas de deux. In Nederland, Portugal, Hongarije en Tsjechië heeft hij danservaring opgedaan word zu pdf kostenlos.
In het Ballet van Vlaanderen heeft Ruud gewerkt met choreografen als; William Forsythe, Marcia Haydee, David Dawson,… In 2012 kreeg Ruud de kans om zelf een choreografie te maken voor het KBvV (Just think of it as a fairytale) weihnachtliche hintergrundbilder kostenlos downloaden.
Wegens een werkongeval heeft Ruud zijn professionele dans carrière vroegtijdig moeten stopzetten. Sindsdien geeft Ruud verschillende dansstages en lessen over heel Vlaanderen in klassiek ballet, jazz, street jazz, hedendaags, pas de deux en hip hop herunterladen.

Wil je kennis maken met Ruud? Dat kan tijdens één van de proeflessen bluetooth herunterladen.

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Comments are closed.