Nieuwe locatie

November 1st, 2012  |  Published in Ballet, Turning Point Balletschool

Sommigen onder jullie zullen het al gemerkt hebben dat wij met enkele klassen verhuisd zijn naar een nieuwe locatie von youtube herunterladen legal. Deze nieuwe en mooie danszaal is terug te vinden in “Fitness Center Schilde” waarmee wij een mooie samenwerking begonnen zijn. Hopelijk kunnen wij deze samenwerking snel uitbreiden en in de toekomst nog enkele andere lessen naar hier verhuizen of toevoegen gibt es eine app wo man instagram videos downloaden kann. Hou deze site dus zeker goed in het oog.

De zaal zelf is fantastisch. Niet enkel een mooie dans zaal, maar ook met een zwevende vloer (wat een luxe), airconditioning en meer internet explorer 11 kostenlos herunterladen windows 7. Voor de wachtende mama’s en papa’s is er nu de optie om op de kinderen te wachten in een mooie cafetaria. Of voor de sportieve mama’s en papa’s een extra kans om tijdens de dans uren een beetje aan fitness te doen herunterladen. Maar er zijn nog heel wat andere mogelijkheden waarvan je kan genieten terwijl je op de dansende kindjes wacht. Kijk hiervoor snel even op hun website verbodspictogrammenen.

Fitness Center Schilde
Turnhoutsebaan 350
2970 Schilde

Meer info over de Fitness kan je op de website van Fitness Center Schilde terug vinden civilization 3 free full version.

Meer info over de uren kan je op onze lessenrooster pagina terug vinden.

Tags: , , , , , , , , , ,