Prettige Feestdagen

December 16th, 2011  |  Published in Ballet, Turning Point Balletschool, Video Clip

Wij wensen al onze dansertjes, hun familie, vrienden en sympathisanten prettige feesten en een gelukkig nieuw jaar met heel veel dans plezier ytd kostenlos herunterladen.

Na de korte vakantie beginnen we vanaf 9 januari 2012 terug aan een nieuw dans jaar. Wij hopen jullie allemaal terug te kunnen verwelkomen in onze dansschool untertitel deutsch herunterladen.

Ben je nog geen dansend lid dan kan je jezelf nog altijd inschrijven voor de balletlessen, Hip Hop of de Poppin’ & Lockin’ lessen word kostenlos downloaden vollversion!

En voor diegene die zich een beetje schuldig voelen na het kerst diner… ZUMBA is de oplossing!

Tags: , , , , , , , , , , , , ,