Gilly Hickman

Gilly werd geboren in Engeland en volgde haar opleiding in Bush Davies School en in London Studio Centre. Zij begon haar carriére bij het Wiener Ballet Theater en vervolgens ging ze als soloiste naar het English Bach Festival met optredens  in het Royal Opera House in Covent Garden in London en in El Theatro Principal in Valencia herunterladen.
Daarna ging ze op tournee met het Vienna Festival Ballet. Vervolgens kwam ze in Duitsland terecht en danste bij het Landestheater Coburg meerdere rollen in o.a herunterladen. “Coppelia”, “Diary of Ann Frank”, “Les Biches”, “ Romeo & Julia”. Soloiste was ze o.a. in “Finsternis”, en “ A Ghost Story”, twee balletten gemaakt door Andy De Maertelaere apps herunterladen sperren.
Na Coburg danste ze nog in enkele Osnabrück Stadische Bühnen producties zoals “Coppelia”, “Faces”, “Yerma” en “Chicago”.
In Duitsland creëerde ze reeds enkele choreografieën herunterladen.
Sinds ze in België woont, werkte ze in verschillende balletscholen:o.a. in de Ijvi Hagelstein Dans Studio , de school van Studio 100. Gilly heeft ook een haar Cecchetti Ballet Teachers diploma behaald world kostenlos downloaden chip.
Sinds September 2005 werkte ze aan een nieuwe uitdaging, het leiden van de Balletschool “Turning Point Balletschool” Schilde.

Turning Point Balletschool Schilde

De balletschool onder leiding van Gillian Hickman is al sinds vele jaren een succesverhaal in en rond Schilde herunterladen. Kom ballet, jazz en moderne dans lessen volgen als hobby maar met begeleiding van voormalige professionele dansers. Door de professionele kennis van de trainers krijgen kinderen een goede en sterke basis wie kann man rush wars herunterladen. De school heeft een sterke fundering die zelfs een springplank kan zijn naar de professionele scholen in Europa. Bij ons kan je dansen voor je plezier of in het wedstrijd demo team microsoft teams on macbook. Kom en zet samen met ons een stap in je dans dromen.