Inschrijven voor Dansjaar 2018/2019

May 14th, 2018  |  Published in Ballet, Info, Turning Point Balletschool

Het einde van het schooljaar is in zicht, maar het nieuwe schooljaar is al dichterbij dan je denk windows 7 professional 64 bit download deutsch kostenlos vollversion.

Schrijf je dus nu al in voor het dansjaar 2018-2019 in de Turning Point Balletschool.

Wij bieden klassiek ballet vanaf de tweede kleuterklas tot 18 jaar en ouder aquasoft kostenlos downloaden. Je leert bij ons ballet dansen bij een voormalige ballerina. Inschrijven kan nu via onze contact pagina herunterladen.

Wij geven ook Modern/Hedendaagse dans en Video Clip/Musicaldans lessen. De lessenrooster kan je hier terug vinden weight watchers rechner kostenlos herunterladen.

Dansers die graag in het wedstrijdcircuit willen mee dansen kunnen bij ons Demo Team terecht. Info over het Demo team kan je via onze contact pagina opvragen nintendo switch games for free.

2018/2019 zal een heel speciaal jaar worden. De Turning Point zal dit jaar een film opnemen met de dansers van de Turning Point Balletschool in de hoofdrol archicad studentenversion kostenlos download. Meer info hier!

Voor informatie, proeflessen en inschrijven kan je ons via de contact pagina contacteren apps on sky q.

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,