Dansjaar 2021-2022

March 17th, 2021  |  Published in Ballet, Dans, Info, Modern Hedendaagse Dans, Turning Point Balletschool

Op zoek naar een leuke dansschool herunterladen? Een dansschool waar je veel zal leren, maar waar we ook veel dansplezier maken? Zin om jaarlijks op te treden in onze dans show? Dan zit je bij Turning Point Balletschool Schilde op de juiste plaats herunterladen.

Bij ons kan je terecht voor: “klassiek ballet” (lessen door een gewezen ballerina), “kleuterballet”, “moderne dans” en vanaf September 2021 ook “Dansmix” learning workshop 10 free of charge.

Dansmix!: De naam zegt het al! In deze dans les maak je kennis met verschillende dansstijlen! Jazz dance, Streetdance, Musical, Hip hop! Het zal zeker leuk zijn herunterladen!

Zin in een proefles? Schrijf je nu al in!

Of kom deze zomer al mee dansen tijdens onze zomer dansstage van 23 tot 27 augustus

KLASSIEK BALLET
Klassiek ballet is de basis voor vele dansvormen images from dropbox iphone. Je lichaam wordt sterker en je kan op deze technieken verder bouwen in andere dans stijlen. Bij klassiek ballet leer je wat een goede houding is, hoe je balans kunt houden, muzikaliteit, techniek en hoe dat je kan sierlijk bewegen. Klassiek ballet wordt door een professionele ballet leerkracht gegeven, Gilly is een gewezen ballerina & solist, zij heeft ook verschillende dans diploma’s.

KLEUTERBALLET
De kleintjes kunnen vanaf de 2de kleuterklas ballet beginnen te leren! De oefeningen worden spelenderwijs aangeboden en aandacht besteed aan coördinatie, motoriek en muzikaliteit.

MODERNE DANS
Moderne dans bevat elementen uit klassiek ballet. Er wordt veel gewerkt met natuurlijk bewegingen en grondwerk. Techniek van ballet is belangrijk voor moderne dans. Bij ons is het verplicht ballet les te volgen als je wil graag moderne dans volgen.

NIEUW: DANSMIX!
In deze dans les maak je kennis met verschillende dansstijlen! Jazz dance, Musical, Videoclip! Het zal zeker leuk zijn! Wil je graag een gratis proefles komen doen? Dat kan! Breng al je vriendinnen mee om te proberen!

Lessenrooster 2021-2020 kan je hier terug vinden.

Contacteer ons voor meer info of om in te schrijven

GRATIS PROEFLES DANSMIX IEDEREEN WELKOM! (in Vennebos Sporthal Schilde)

Donderdag 2 September gratis proefles
16:15-17:00 Dansmix 2de & 3de kleuterklas