Dansjaar 2020 – 2021

June 5th, 2020  |  Published in Ballet, Dans, Info, Jazz Dans, Modern Hedendaagse Dans, Turning Point Balletschool, Voorstelling

Het einde van het schooljaar is in zicht, maar het nieuwe schooljaar is al dichterbij dan je denk herunterladen.
Schrijf je dus nu al in voor het dansjaar 2020-2021 in de Turning Point Balletschool.
Wij bieden klassiek ballet vanaf de tweede kleuterklas tot 18 jaar en ouder herunterladen. Je leert bij ons ballet dansen bij een voormalige ballerina.
Wij geven ook Modern/Hedendaagse dans en jazz dans lessen. De lessenrooster kan je hier terug vinden.
Dansers die graag in het wedstrijdcircuit willen mee dansen kunnen bij ons Demo Team terecht elster für mac download kostenlos. Info over het Demo team kan je via onze contact pagina opvragen.
Voor informatie, proeflessen en inschrijven kan je ons via de contact pagina contacteren mp4 to iphone.
LESSENROOSTER 2020/2021
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , ,