Dans Show Maart: Sponsors

December 16th, 2011  |  Published in Turning Point Balletschool, Voorstelling

In maart is het zover, de dansvoorstelling van de Turning Point Balletschool avast free download kostenlos deutsch. Spijtig genoeg moesten we iets langer wachten omdat het moeilijk was om een geschikte zaal te vinden, maar ondertussen is de zaal geboekt en zijn de kinderen volop hun dans pasjes aan het instuderen brush illustrator for free.

Een voorstelling zoals deze kunnen we echter niet realiseren zonder de hulp van de sponsors. Daarom vragen wij aan U, indien interesse om te sponsoren, even contact met ons op te nemen zodat wij met U kunnen bespreken hoe U kan helpen herunterladen. Wij hebben deze hulp nodig voor o.a. De zaal, de belichting, de muziek, de kledij en dergelijke meer te kunnen bekostigen.

De voorstellingen zullen plaats vinden op: Vrijdag 16, Zaterdag 17 en Zondag 18 maart 2012 in Wuustwezel download stock exchange data. Meer info volgt.

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , ,